vrijdag 10 februari 2017

MINI fashion | eerste newborn collectie NUNUNU


NUNUNU is een merk dat al vaak verschenen is op dit blog; we zijn hier in huis dan ook groot fan van dit unieke en stoere label! Nu ik een leuk nieuwtje heb wil ik dit dan ook graag met je delen.

NUNUNU lanceert aankomend voorjaar de eerste newborn collectie! Dus alle mede-zwangeren en newborn mama's opgelet: vanaf nu kunnen we onze liefste allerkleinsten omhullen in de kenmerkende kledingstukken van NUNUNU.

Wat kun je verwachten? Speelpakjes, rompers, slaapzakken en mutsjes in zwart/grijs/wit en fel geel (!) die naadloos aansluiten bij het thema van de algemene sping/summer '17 collectie.

Onze kleinste baby's kunnen we dus vanaf 0 tot 3 maanden al gaan kleden in zachte, unieke en hippe items. Ik zeg: top collectie!
Kijk mee naar de foto's om een beeld te krijgen van de newborn collectie.
















De newborn collectie is binnenkort verkrijgbaar in de NUNUNU webshop, maar ook bij Orange Mayonnaise en Littlehipstar zal deze collectie verschijnen.



In welk item zie jij je pasgeboren baby al de show stelen?





Enjoy your day with you kid(s) today!
XO, 
Judith 


Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡