woensdag 18 januari 2017

MINI fashion | exclamation - uitroepteken!


Vandaag staat er een outfit online die je het beste kunt omschrijven met uitroeptekens! Een stoere look voor een stoere jongen die in zijn gesprekken veel gebruik maakt van uitroeptekens. Je moet hem soms eens horen praten, die kleine baas!
Maar daar waar ik hem normaal gesproken aanspreek om het op een vriendelijkere manier te zeggen, laat ik het nu met foto's zien. Outfitfoto's gaan in de koude winterdagen ons het gemakkelijkste binnenshuis af, vandaar deze fotoserie.

Kijk mee naar een ultra comfi en stoere look van mijn onstuimige-bijna-4-jarige-jongen in kleding van NUNUNU.
















We zijn al een aantal jaren groot fan van NUNUNU omdat het treffend aansluit bij stoere kids. Neem een baggy harembroek (met uitroepteken!) in fijne dikke stof en een effen zwart shirt met details zoals je die van NUNUNU verwacht. Het zwarte shirt heeft witte patches op de armen en een verlengstuk aan de mouwen met duimgaten. Comfortabel en zeer gemakkelijk voor kinderen. Het zijn kledingstukken die je vanaf de waslijn gelijk weer pakt om aan te trekken; zeer gewild dus!

Ben je nog op zoek naar stoere kleding voor jouw onstuimige stoere zoon of dochter? Je shopt dit fijne broekje en shirtje nu in de sale op www.nununuworld.com!




Enjoy your day with you kid(s) today!
XO,
Judith 


Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

1 opmerking :

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡