vrijdag 18 december 2015

Affenzahn rugzak | dierenvriendjes voor elk kind


In mijn eerste artikel over de rugzakken van Affenzahn kon je eigenlijk al mijn enthousiasme proeven. In het artikel vertelde ik algemene informatie en benoemde ik de verschillende functies die ze hebben. Echt de moeite waard om nog even terug te lezen; je vind het artikel hier.

Wij hadden het grote geluk dat we een paar rugzakken mochten ontvangen om uit te proberen en foto's van te maken. Nou, dat is beide goed gelukt.

Al bij het uitpakken van de rugzakken was ik lyrisch want ze zijn nog leuker dan op de productfoto's. Het was een feestje om Noah's gezicht te zien toen hij de nieuwe vriendjes ontdekte. Echt, als je nog een kei leuk cadeautje zoekt voor kerst of verjaardag: overweeg een rugzak van Affenzahn.











Het was een zonnige koude dag en ik nam Noah, Theo en Paul mee om foto's te maken. Ze hadden samen veel plezier en de foto's waren zo geschoten.
Met een skate park als locatie heeft Noah weer toffe foto's weten te maken. Kijk mee naar een overload aan foto's...enjoy!











De rugzakken zijn erg netjes afgewerkt, hebben gave details en zijn van zeer goede kwaliteit. Ik vind ze met liefde ontworpen want juist die (kleine) details maken het tot een topper op gebied van rugzakken.

De dierenvriendjes zijn vrolijk en kunnen grappige gezichten trekken. Daarnaast zijn ze erg fijn in gebruik. Zo'n tas die goed tegen een stootje kan en waar je een aantal jaar plezier van zal hebben. Ja, ik vind ze geniaal en gun ze ieder kind!

Je vind hier Theo Tiger en hier Paul Panda in de webshop van Affenzahn.






Wat vind jij van de dierenvriendjes? En, welk dier zou jouw kind helemaal te gek vinden?











XO, Judith


Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden. Wil je je abonneren op mijn YouTube kanaal dan kun je op deze link klikken.

4 opmerkingen :

  1. Ik vind ze superleuk, ik had ze al in een plaatselijk winkeltje in de buurt gespot! Daar maakten ze reclame. Die van Noah zijn leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, en mijn zoon is de 19de januari jarig, en voor een jongen van bijna twee zijn deze heel leuk. Hij wil al een tijdje een rugzak. Gauw kijken maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk en ook nog praktisch! Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡