donderdag 22 december 2016

Feestelijke verwenbox voor aanstaande mama's | IN THE PUDDING CLUB


Zwanger zijn is heel bijzonder, maar zwanger zijn tijdens de feestdagen is extra leuk en bijzonder. Vol verwachting kijk je niet alleen uit naar het nieuwe jaar, maar meer nog naar het nieuwe gezinslid wat geboren gaat worden!
Als moeder ben je rond de feestdagen vooral in de weer met cadeautjes kopen voor manlief en je kinderen, en oké, misschien ga je ook al los met cadeautjes voor de buikbaby. Daar hoef je je niet voor te schamen hoor, dat is vanzelfsprekend ;-).

Ik heb mijn lijstje al enige tijd geleden doorgegeven aan manlief, in de hoop dat hij nog de tijd neemt om voor mij iets te kopen. Dat komt vast goed hoor, alhoewel ik hem er nog een paar keer aan moet herinneren...

Één ding waar ik in ieder geval al goed verwend door ben, is de verwenbox van IN THE PUDDING CLUB. Een box die je cadeau kunt doen aan een aanstaande mama of gewoon aan jezelf. Even extra aandacht voor jou en je kleintje. In ieder geval een perfect cadeau voor onder de kerstboom! Ik ontving de Sparkling X-MAS Edition om uit te proberen en ben zeer verrast door de inhoud.






De verwenboxen van IN THE PUDDING CLUB zijn met aandacht en liefde samengesteld voor zwangere vrouwen, ongeacht hoe ver ze zijn in de zwangerschap. De box bevat hoogwaardige, exclusieve producten en relevante informatie en adviezen rondom de zwangerschap. Ze noemen het zelf 'your pregnancy guru in a box'.

Er zijn verschillende boxen te bestellen, waaronder o.a. de Kick-off Pregnancy box, Month 9 box en de After Labor box. De bozen zijn maandelijks of eenmalig te bestellen, het werkt allemaal vrij eenvoudig op hun website.

In de Sparkling X-MAS Edition zit een moisturizer van Sara Rosalie die voedend is en een heerlijke geur achterlaat; een verkoelende gezichts- en body spray van Cool it Mama (die je bijvoorbeeld kunt gebruiken tegen die verschrikkelijke kramp in je onderbenen) en als laatste een grote hydrofiele doek -in een iets minder unisex kleurtje- van Lost&Found. In ieder geval erg fijn om er bij te hebben.






Mocht je nog een last-minute cadeau zoeken voor je zwangere vrouw, je vriendin of zus? Ik durf met zekerheid te zeggen dat je met een verwenbox van IN THE PUDDING CLUB in ieder geval goed zit! You can trust me on that!

Je bestelt hier de Sparkling X-MAS Edition voor maar €25 euro, en op de website kun je ook terecht voor meer informatie over de andere boxen.


HAPPY GIVING I say! 



XO, Judith 

Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡