maandag 20 oktober 2014

Shoplog Interieur 4.0





Ik heb de afgelopen tijd weer een aantal leuke woondecoratie gekocht die ik vandaag graag met je deel. Alle items kosten minder dan €20 euro en dat maakt het net even leuker ;). Kijk je mee?


 
#1. Een onwijs grote theedoek van Present Time.


 
#2. Twee glazen vazen bij Intratuin (bij elkaar nog geen €10,- euro).



#3. Kussen met Zebra van Kwantum.


#4. Broodplank van HK Living.
#5 Geweldige fruitmand van Present Time.

#6. Poster met lijst van Xenos.
#7. Gave kandelaar van 101 woonideeën (Leen Bakker).

#8. Opbergmand van House Doctor.

#9. Twee kaarten van Liekeland en Minimel via Petite Louise.


#10. Mintgroene handdoeken bij Action. #11. Gave zwart/wit handdoeken van Zeeman.
#12. Zwart draadmandje van 101 woonideeën (Leen Bakker).



De fruitmand, broodplank, opbergmand en kandelaar stonden al even op mijn lijstje en wat ben ik blij dat ik ze nu in huis heb. Ik kan er zo van genieten als ik items van mijn lijstje kan afstrepen. Dit werkt ontzettend goed voor mij, want zo voorkom ik miskopen.

De twee kaarten zijn een leuke aanvulling voor de kamer van Noah, gewoon met een stukje washi-tape op de muur plakken en het staat ontzettend leuk! Petite Louise verkoopt hele mooie kaarten in verschillende stijlen; zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen!


Wat vind jij van mijn nieuwe aankopen?


♡, Judith

4 opmerkingen :

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡