donderdag 16 oktober 2014

Interieur inspiratie #2: Scandinavische woonstijl


Vandaag deel ik weer wat interieurfoto's die mij enorm aanspreken. De Scandinavische woonstijl past ontzettend goed bij ons, en onze inrichting veranderd dan ook steeds meer in deze stijl. Ik laat jullie binnenkort ook een kijkje nemen in ons huis, dus als je daar benieuwd naar bent: stay tuned.

Aan het einde deel ik mijn favoriete woonitems van dit moment. De items zijn een mix van design en budget, want ook de standaard Nederlandse woonwinkels brengen steeds meer producten uit die goed passen binnen de Scandinavische woonstijl. Kijk je mee?



Bron foto's: Pinterest
 Badkamer

Slaapkamer

Kinderkamer

 Decoratie

Living

Zoals je ziet is de basis erg neutraal gehouden en wordt er veel gebruik gemaakt van natuurlijke materialen. De basis is eenvoudig, maar met speelse en grafische decoratie komt de sfeer tot leven. Ondanks de mix van prints en materialen straalt het toch rust uit. Ik kan hier zo van genieten!



Mijn favoriete items op dit moment:
Kussenhoes Fine Little Day. Kaart Jots. Kandelaar Hay. Draadmand Leen Bakker. Paperbag Villa Madelief. Schommenstoel Teleukhout. Draadtekst By Zenz. Bankje Leen Bakker. Vloerkleed Ikea. Kom Designletters







♡, Judith

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡