maandag 16 november 2015

Review | Liv planner voor stijlvolle en ambitieuze vrouwen




Ambitieuze vrouwen die streven om doelbewust en stijlvol door het leven te gaan. Ben jij zo'n vrouw? Dan heb ik leuk nieuws om je dagelijks leven nét iets makkelijker te maken. Want waar ben je zonder een goede dagplanning om te blijven genieten van je mooie leven?

Ik viel eigenlijk als een blok voor de stijlvolle Liv Planner toen ik het persbericht binnen kreeg. Ik hoef je vast niet te vertellen dat de kleuren -zwart en wit- uitstekend bij me passen en daarnaast blijf ik fan van een papieren planner. Lang leve de apps op mijn telefoon en Ipad, toch gaat er niets op tegen old school schrijven en lijstjes afvinken.












Als vrouw kun je verschillende rollen vervullen zoals ondernemer, echtgenote, moeder en vriendin. Daarnaast ben je deel van een (schoon)familie waar je als dochter, zus of tante ook regelmatig afspraken op de planning hebt staan. Hoe je het ook wend of keert, tegenwoordig leiden we een druk en sociaal leven. Voor mij is het heel belangrijk om overzicht en structuur te houden want ik wil relax in het leven staan en bovenal genieten van mijn leven.

Liv Planner is een agenda die je alle 365 dagen in het jaar kunt gebruiken. 1 pagina per dag voor je afspraken en daarnaast o.a. ruimte voor je persoonlijke acties en doelen, to-do lijstjes, social media, sport activiteiten en notities.
Op de pagina's omcirkel je de juiste maand en schrijf je de bijbehorende datum. De planner is niet gedateerd zodat je op elk moment van het jaar kunt beginnen en er geen pagina's verloren gaan. Dit vind ik ontzettend prettig.






Liv Planner heeft een prachtige stijlvolle vormgeving en de pagina's hebben een moderne luxe uitstraling die je zowel kunt gebruiken voor zakelijk en privé. In het begin staat er een korte uitleg over hoe je de planner kunt gebruiken om zo effectief mogelijk aan de slag te gaan.
De binnenzijde heeft insteekhoesjes waar je bijv. visitekaartjes en paperclips kunt bewaren. Over luxe gesproken: de planner is ingebonden met aluminium discs die zorgen voor nét dat beetje meer. Met dit systeem kun je trouwens gemakkelijk de pagina's eruit halen en zelf pagina's, foto's of notities toevoegen.

Ik gebruik de planner nu al een aantal weken met plezier. Voor de dag begint stel ik prioriteiten die het belangrijkste zijn. Ik ben bewust bezig met de doelen die ik wil halen en ik merk dat ik zoveel efficiënter te werk ga.
De planner geeft me overzicht en rust, en daarmee valt er een gedeelte stress weg en kan ik meer genieten van mijn dag. Je brengt de dag en doelen letterlijk in kaart, plus het afstrepen naderhand geeft ook zo'n grote voldoening, daar kan geen app tegenop!






De planner is ontworpen door Ingrid van Gent, eigenaar van Bizzy Life, en zij vertelt het volgende:
''Ik ben het bedrijf Bizzy Life begonnen met als missie stijlvolle en eenvoudige producten te maken die mensen helpen hun leven zo te organiseren dat ze meer toekomen aan echt belangrijke zaken en dat ze hun kostbare tijd op een waardevolle manier kunnen besteden''.

Ik begrijp exact haar punt. Door een efficiëntere dagindeling kan ik meer genieten van mijn gezin, ben ik door minder stress een nog leukere echtgenote, mama en vriendin en breng ik structuur in mijn leven.
Het gebruik van de planner heeft me aan het denken gezet: onze tijd is al zo kostbaar dus is het mijn voornemen om daar bewust mee om te gaan, meer te genieten van een dag en het leven te vieren.

De Liv Planner is te koop voor €42,95 euro op www.livplanner.nl.









Welk hulpmiddel gebruik jij om een dagindeling te maken? En gaat jouw voorkeur uit naar een app of papieren planner?









Fijne maandag!
XO Judith




Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden. Wil je je abonneren op mijn YouTube kanaal dan kun je op deze link klikken.

2 opmerkingen :

  1. Ik gebruik een grote Moleskine agenda. Links staan de dagen van de week, en rechts is ruimte voor notities. De live planner vind ik er leuk uitzien, maar pittig geprijsd zeg.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡