donderdag 21 mei 2015

Mini fashion | 2 outfits met 1 shirt - BIG FUN


Zwart- en witte kledingstukken ga je steeds meer zien in de kindermode. Persoonlijk vind ik zwart en wit erg tof voor kleine kids. Mits het goed gecombineerd is en de outfit 'kinderlijk' blijft natuurlijk.

Ik merk bij verschillende kledingmerken dat er steeds meer monochrome kledingstukken aan collecties worden toegevoegd. En, dat is goed voor de liefhebbers, want hierdoor is er meer keuze!
Niet alleen bij hippe (buitenlandse) merken kun je terecht, want grote (Nederlandse) winkelketens spelen goed in op de monochrome trend. Ik heb een winkel gevonden die je aan je lijstje kunt toevoegen als je weer gaat shoppen voor je kleintje(s). Ik shopte er twee shirtjes en mijn kleine model showt ze aan je!









In deze shoplog kon je al zien dat ik een grote liefhebber ben van zwart- en witte kleding voor mijn zoontje. Ik had me voorgenomen om voor de zomer meer kleur toe te voegen aan zijn garderobe maar toen ik deze shirtjes zag, was ik meteen verkocht. Toffe shirtjes voor summertime.

De shirtjes kocht ik bij Esprit en het is eigenlijk de eerste keer dat ik daar voor Noah shopte. Normaal gesproken winkel ik, voor Noah, niet graag bij doorsnee winkels, en ik was dan ook blij verrast dat Esprit momenteel een aantal leuke items in de kindercollectie heeft! Ik moet wel toegeven dat niet alles mijn smaak is en ik veel opdrukken achterhaald vind. Toch heeft deze winkel me verrast door een paar hele mooie kledingstukken (o.a. stoere jeansshorts)!





Noah draagt het witte shirtje in combinatie met een grijze baggy broek van NUNUNU en zijn nieuwe sneakers van Vans. Beide shirtjes hebben trouwens een goede pasvorm, zijn netjes afgewerkt en de stof is heerlijk zacht! Ik vind het een zeer geslaagde outfit: stoer en speels tegelijk. Is het shirtje niet gaaf?!







Het zwarte shirtje is identiek aan de witte variant en enorm leuk om te combineren met deze baggy legging met marmer-print van Minimize. Verder draagt Noah een baseball pet en sneakers. Ook deze outfit vind ik een goede combi, al is dat ook doordat ik de legging en sneakers goed met elkaar vind matchen.
De witte tekst op het shirt geeft een leuke speelse uitstraling en zo zie je maar dat zwart erg goed kan voor kleine kids. Ik hou er in ieder geval van.

Ik ben enorm blij met deze twee toffe shirts en nog leuker vind ik dat ik ze heb 'ontdekt'. Soms moet je goed zoeken als je leuke kledingstukken wilt, maar des te blijer ben ik als ik dus een goede vondst heb gedaan.
Esprit staat voortaan op mijn lijstje als ik ga shoppen, wie weet wat voor leuks ik de volgende keer tegenkom!








Wat vind jij van de shirtjes? En, welke outfit vind jij het leukste?
Ik hoor het graag van je!









XO, Judith


Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden.

12 opmerkingen :

  1. Leuke shirtjes vondst Judith, Noah ziet er weer tof uit! Dat kan je wel aan jou toevertrouwen.

    Daan X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk! En dat gewoon van Esprit... Noah ziet er weer helemaal tof uit! Ik ben zo blij met iemand als jij. Ik gun me daar geen tijd voor, dus wat minder orgineel, maar wel hippe kids dankzij jullie als bloggers hahah.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had ik ook niet verwacht van esprit. Vooral het zwarte shirtje vind ik stoer staan bij Noah. Ik ga ook maar eens een kijkje nemen bij Esprit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vondst en die Noah is ook echt een modelletje hé, lees wel vaker je blog maar nu toch even gereageerd, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's en heel leuk shirt, hopelijk hebben jullie tijdens het shooten ook fun gehad! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke shirtjes! Wat is de prijs waar je ze voor gekocht hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. €12,95 per stuk! Dus erg betaalbaar voor goede en mooie kwaliteit :-)

      Verwijderen
  7. Super leuke shirtjes voor een prima prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerds!! Ik kocht toevallig voor mezelf ook iets van Esprit...

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡