dinsdag 26 mei 2015

FEEST inspiratie voor kids | voorbereidingen en decoratie



Als ik deze post schrijf is Noah nét jarig geweest. 2 jaar oud alweer. Geweldig. Wat hebben we een leuke dag gehad! Over een paar weken houden we pas z'n echte feestje, maar ik wilde zijn verjaardag niet zomaar voorbij laten gaan.
Zaterdagavond heb ik de woonkamer versierd, zomaar met wat decoratie om de dag een feestelijk tintje te geven.

Ik heb er foto's van gemaakt en wil ze graag, als een soort van sneak peek van het echte FEEST, alvast aan je laten zien.
Natuurlijk heb ik de jarige ook even op de foto gezet. Kijk je mee?











Voor de uitnodiging had ik een grote cijferballon besteld, gevuld met helium. Inmiddels hangt deze ballon al een paar weken in huis, maar vandaag ga ik hem weggooien. Hij is al best leeg gelopen en hij hangt gewoon niet mooi meer. Ter compensatie had ik bij Partydeco een kleine cijfer 2 gekocht, die erg leuk op de tafel/dressoir staat. Vorig jaar had ik ook zo'n ballon en die staat nu nog in de kast, ideaal voor zo'n klein prijsje (€1,95 euro).
De groene strik is van ByKD en deze kan natuurlijk niet ontbreken bij Noah's verjaardagsoutfit. Op de foto staan twee kleine diertjes die eigenlijk op de taart horen te staan. Voor nu staan ze gewoon nog even te pronken.


De tassel slinger stond hoog op mijn lijstje. Deze slinger is van A Little Lovely Company en kocht ik eveneens bij Partydeco. De slinger bestaat uit mint, lichtblauw, wit - en zilver. De zilveren koop je trouwens los, maar ik vind het de slinger extra feestelijk maken.
De slinger moet je zelf in elkaar draaien, maar binnen een paar uurtjes heb je dit al gedaan.



We hadden een paar kleine cadeautjes geshopt want zijn echte grote cadeau hebben we nog niet in huis. In de pakjes zaten Duplo en PlayDoh, echt beide top-cadeautjes want hij vermaakt zich er prima mee.
In de tuin staat de nieuwe zandbak en na zijn middagdutje keek Noah zijn ogen uit! Noah is gek op zand en heeft de rest van de middag in z'n eigen zandbak gespeeld. Zo leuk.




Cadeautjes uitpakken en even snel op de foto natuurlijk. Mijn kleine jongen is al 2 jaar. Ik noem hem bewust geen baby meer (want ja, zo noemde ik hem soms nog!) want hij is nu écht baby-af. Wat ben ik trots op mijn kleine schat. Hij heeft zichtbaar genoten en er was geen één nukkig momentje. De zon scheen, we aten taart en hebben bovenal met elkaar plezier gehad.
Op naar het echte feestje, dus voor nu blijven we nog even in de feeststemming :-).







XO, Judith


Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden.

4 opmerkingen :

  1. Wat leuk om te lezen. Mooi uitgepakt Judith en vooral zo fijn dat Noah ook overal van genoot, dat zie je als ouder zo graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit judith!! Ben benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne foto's. En inderdaad, het wordt een echte jongen! Zo groot! Ik ben heel benieuwd naar de foto's van het echte feestje, deze foto's zijn al zo leuk. Fijne week voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte! Erg leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡