vrijdag 6 februari 2015

Interieur | Een kijkje in ons huis #1. Keuken



Al langer loop ik met het idee rond om jullie een kijkje te geven in ons huis en deze serie trap ik af met de keuken.

Wij wonen in een nieuw huis en eigenlijk alles hebben we zelf ontworpen, zo ook deze keuken. Onze keuken heeft een L-vorm en daarom wat lastig te fotograferen omdat ik de gehele keuken er niet netjes op krijg.
Ik ben enorm blij met de keuken en echt elke dag heb ik wel een geluksmomentje ervan. Zo'n moment dat ik dankbaar ben. De keuken is precies geworden zoals ik wilde en ik vertel je er graag iets meer over. Kijk je mee?








Allereerst een foto van de wand die grenst aan de keuken. Deze hebben we bewust leeg gelaten en er staat nu een speelgoedkeuken van Noah. Daarnaast een zwarte kruk omdat Noah soms erg nieuwsgierig is en wil meekijken als ik eten aan het klaarmaken ben ;-). Het enige minpuntje aan de keuken is de radiator. Bram gaat zo snel mogelijk deze wegwerken (toch schat?) en dan is deze kant helemaal goed.

Rechtsboven zie je op het aanrecht de waterkoker staan, het koffiezetapparaat staat in het kastje daaronder en die halen we tevoorschijn als er visite is. Wij drinken zelf geen koffie, vandaar.


Hand omhoog als je ook van een opgeruimd aanrecht houdt ;-).


 De toffe kalender van Stendig die ik won bij een give-away van Denise. Hij is zo mooi!



De keuken bestaat uit hoogglans witte deurtjes en een donkergrijs blad. De kasten en lades zijn greeploos en is verder afgewerkt met zilveren details die perfect passen bij de roestvrijstalen apparaten.
Naast een waterkoker, wat opbergblikken en een fruitmand staat er eigenlijk niets op het aanrecht. Ik ben nog steeds op zoek naar leuke decoratie en hebbedingen voor in de keuken, maar voor nu staan alle potjes, kruiden en andere benodigdheden netjes opgeborgen in de lades.

Op de wand zit de kleur Urban Taupe van Flexa met een speciale coating zodat ik spetters er zo van af kan vegen (groot applaus voor diegene die dat heeft bedacht!), ideaal als je het mij vraagt. Soms denk ik er aan om de wand wit te verven, maar deze kleur past er eigenlijk heel goed bij. Ach, wie weet, in de toekomst ;-).





En hier dan toch een poging om de hele keuken er goed op te krijgen. Zoals je ziet veel opbergruimte en een grote fijne ruimte om in te koken en te bakken. Voor mij is de keuken één van de favoriete plekken in ons huis. Elke dag is het genieten!





Het voelt zo raar om te vragen wat jullie van onze keuken vinden, dus daarom geen vraag. Uiteraard mag je wel een reactie achterlaten ;-).


Ik wil je een heel fijn weekend toewensen en veel mooie geluksmomentjes!




♡, Judith



Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden.

13 opmerkingen :

  1. ik vind je keuken erg mooi! die strakke kastjes zonder grepen zijn ook zijn droom! En leuk afgestyled. o en een leeg aanrecht is inderdaad heerlijk :-). ik ben benieuwd naar de rest van het huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie ruime keuken. Ik houd ook van een clean blad, niet te veel poespas. Ik vind je snijplak en vaas erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb jij een onwijs fijne ruime en lichte keuken! De kleur Urban Taupe vind ik prachtig op de muur (oeps, hebben wij ook in de keuken haha) en i wish van het lege aanrecht... Veel te weinig opbergruimte daarvoor helaas! Ziet er weer goed uit Judith, fijne foto's :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Toen wij onze keuken verbouwde (ook wit hoogglans en greeploos) was ik zo in mineur vanwege de radiator dat ik deze eruit heb laten halen….. En gelukkig kreeg iedereen ongelijk: het is er nooit koud :). Leuk item Judith! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yesss! Opgeruimde aanrechtblad is zo fijn. Mooie keuken, de combinatie van hoogglans wit met zilver werkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie keuken! Lekker strak en georganiseerd.

    Liefs lieke
    Robust-posch.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige keuken en ik houd ook van een fijn en opgeruimd werkblad! Love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor! Die witte vaas heb ik ook. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. van welk merk is jullie mooie keuken?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie keuken heb je zeg! Lijkt qua stijl een beetje op de keuken die we zelf laatst besteld hebben, deze moet nog binnenkomen en ik hoop dat hij net zo mooi is als deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een super mooie en frisse keuken.
    De kleur Urban Taupe is dat ook bij de muur bij het raam? die kleur lijkt namelijk iets donkerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi! Hier hebben we het huis gekocht met een prima keuken (die is alleen niet echt mijn smaak) Dat is het nadeel van een goede keuken, die gaat er dan dus voorlopig niet uit... Maar mocht ie eruit gaan, dan hou ik je keukentje even in gedachten

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡