maandag 26 januari 2015

Save this one: week 3+4



Vandaag een terugblik op week 3 en 4 van 2015. Ik ben nog een beetje aan het uitvogelen wat ik met deze 'serie' van mijn blog ga doen. Misschien is het leuker om meer foto's te laten zien of spaar ik leuke foto's op en plaats ik een maandelijkse 'save this one'. Sowieso wil ik meer foto's delen die nog niet eerder op Instagram zijn voorbijgekomen. Ik hoor graag wat jij leuk/interessant zou vinden!

De afgelopen weken was Noah soms een klein beetje uit z'n doen, waardoor de dagen wat langer duurden. Maar gelukkig is hij, afgelopen week, weer helemaal de oude en hebben we een heerlijke tijd samen. We hebben twee verjaardagen gevierd (waaronder één van mijn lieve man), ik heb lekker gerommeld in huis, er werd een heel leuk pakketje afgeleverd én achter de schermen wordt er hard gewerkt aan een nieuw lay-out voor mijn blog. Ik heb weer een aantal leuke foto's om te laten zien, kijk je mee?





#1. Rommelen in Noah's kamer vind ik zo'n leuke bezigheid. Wekelijks verander ik dit plankje bij het schoonmaken. De kleurige regenboog kon je al eerder zien in het artikel over favoriete speelgoed. Als decoratie in zijn kamer staat hij ook erg leuk, en tijdens het aankleden/omkleden speelt Noah er graag mee.





#2. Deze nieuwe poster kwam binnen en is 'ie niet leuk? Een superheld speciaal voor Noah. Omdat zijn kamer één gekleurde wand heeft hou ik zijn decoratie graag een beetje neutraal, deze no-fear-bear past er perfect bij.





#3. Op Instagram had ik vorige week 1000 volgers! Zo leuk en tof! Ik weet nog zo goed dat ik 1 volger had, haha. Nou dan is 1000 echt een hele eer! Overigens ben ik fan van Instagram en alle lieve mensen met wie ik dagelijks contact heb. Dankjewel als jij ons ook volgt!




 

 #4. Hier kon je al een gedeelte zien van de nieuwe collectie van Bobo Choses. Een collectie naar mijn hart, en ik kon het niet laten om één gaaf item voor Noah te scoren. Het is een tanktop (zoals je ziet ;-) met watermeloenen! Jummy, jummy!





#5. Eindelijk kan ik serieus aan de slag met mijn grote hobbby: foto's maken. Deze Nikon camera kwam binnen en ik was zo blij, blij, blij als een klein kind. Eindelijk kan ik echt mooie foto's nemen! Nu alleen nog een naslagwerk van ruim 2000 pagina's doornemen, en ik kan er goed mee overweg, haha.





#6. Mijn kleine grote jongen was op papa's verjaardag 20 maanden oud. Jeetje, wat vliegt de tijd! Foto's maken gaat niet meer zo gemakkelijk omdat hij er soms vandoor gaat, maar gelukkig kon ik nog een paar leuke foto's schieten. Nog eventjes en we vieren zijn 2e verjaardag. 





#7. Nu mijn blog groeit en ik meer tijd in mijn blog wil steken is het belangrijk dat er een plekje is waar ik dat rustig (en ongestoord) kan doen. Het was tijd voor een eigen werkplek, iets wat al lang op mijn lijstje staat. Ik kocht een bureau, want dat is het belangrijkste, en we hadden 'm na lange tijd in elkaar staan. Hier alvast een kleine preview, want er komt volgende week een hele blogpost over ;-).






Fijne dag vandaag!
 ♡, Judith



Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden.

4 opmerkingen :

  1. Wederom hele fijne foto's Judith en wat tof dat je een Nikon hebt gekocht. Ik heb er toevallig ook net een gekocht en krijg deze zaterdag. Let the fun begin! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige plaatjes. je jongetjes is het mooist! Maar die regenboog ... daar ben ik ook weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. no-fear-bear is te cool, haha. ben benieuwd naar de nieuwe lay-out, spannend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sneak peak van je werkplekje! Ik vind het ook heerlijk om met kinderen in huis een plekje voor jezelf te hebben. Ben benieuwd naar je blogpost;-). Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡