vrijdag 4 april 2014

Remember why you started...



7 maanden geleden ben ik deze blog begonnen met het verlangen om jonge meiden (en vrouwen) te bemoedigen. Uit eigen ervaring, mijn werkervaring en de forums die ik bezoek weet ik dat veel meiden zich dikwijls alleen-, somber- en onbegrepen voelen. Hiernaast zijn er verschillende situaties aan de hand, die grote problematiek veroorzaken (denk aan vervelende situatie thuis, verslaving e.d.). En dan heb ik het nog niet over de strijd waar velen van hen zich in bevinden rondom hun persoonlijkheid en uiterlijk. De pijn die ze ervaren als ze 's avonds in bed liggen en het gevecht wat ze dagelijks voeren met automutilatie.

Het maakt me verdrietig als ik zie en hoor hoeveel jonge meiden er strijden in hun leven. Het maakt me ook boos en verontwaardigd. Het leven gaat gewoon door, maar ondertussen leven er veel van hen in pijn, met verdriet en zorgen.

Ik heb nog steeds het verlangen om meiden en vrouwen te bemoedigen. Ik wil hier dan ook vooral mee doorgaan, alleen ik moet een goede balans vinden tussen dit onderwerp en de andere dingen waar ik over wil bloggen (o.a. baby-dingen, interieur en mijn eigen leven). Ik wil graag dat het helder voor mijn lezer is waar ik precies over blog, zonder dat het een chaos wordt.

Voor nu zal ik me vooral gaan focussen op positieve bemoedigingen en hiernaast ervaringen/tips + onderwerpen bespreken die aansluiten bij bovenstaand verhaal. Ik vond het nodig om dit even gezegd te hebben, zodat het voor jou als bezoeker ook duidelijk is waar deze blog over gaat ;).

En wat ik als laatste nog even wil zeggen: de teller staat op 77 volgers...! Wauw! Bedankt hiervoor, echt superleuk!

Ik wens je een fijne dag toe! Tot snel :)

♡, Judith


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡