dinsdag 8 augustus 2017

Welkom Adam Moses


Het is even stil geweest op mijn blog maar daar heb ik een hele goede en mooie reden voor, namelijk: Adam Moses. Onze tweede zoontje. Omdat de (baby)tijd voorbij vliegt, heb ik me voorgenomen om de eerste weken zoveel mogelijk te genieten. En genieten doe ik nog elke dag, want het is een heerlijke baby.

Zijn roepnaam is Moses en hij is 8 mei 2017 geboren. Vandaag is hij precies 3 maanden...en ergens wou ik dat ik de tijd even stil kon zetten.

Ik overdrijf niet als ik zeg dat hij een heerlijke baby is. Als ik het vergelijk met Noah, is het echt een wereld van verschil. Daar waar Noah ontzettend veel huilde en last had van reflux-klachten, is het contrast met een tevreden vrolijke baby zo groot! Ik kan dan ook alleen maar dankbaar zijn dat het nu met Moses veel fijner is.

3 maanden geleden hield ik hem voor het eerste vast en ik weet nog precies hoe dat voelde. Ik herinner me zijn zachte wangetjes en zijn warme kleine lijfje. Dat hij mij onder had gepoept- en gepiest deed me zelfs niets, ik was alleen maar opgelucht en blij dat hij er eindelijk was. Ohh, nieuw leven is zo mooi en bijzonder. Het is een voorrecht om ook zijn mama te zijn.



 ♥ Noah en Moses 




Ik pak het bloggen vanaf nu weer op en ik zie er naar uit om artikelen te maken. Ik heb volop nieuwe inspiratie en wil die graag met jullie delen. Tot snel!

XO, Judith


Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡