maandag 14 augustus 2017

MINI FASHION | outfitpost Noah in NUNUNU spring/summer '17

Het ongelofelijke stoere kinderkledingmerk NUNUNU is al regelmatig voorbij gekomen op deze blog en ook vandaag hebben we er een inspiratiepost van. De stoere elementen, het kleurenpalet en de unieke items zorgen er voor dat ik elke keer weer voor het merk val.

Voor Noah is het één van mijn favorieten merken; ik vind het stoere karakter goed bij hem passen en door de kwaliteit hoef ik ook niet bang te zijn om het hem op schooldagen te laten dragen. De kleding blijft mooi, ook na het vele wassen.

Kijk en lees je mee?








Het grijze shirtje (die shop je hier) heeft een wat langer achterpand en op de voorzijde staat 'NO', erg toepasselijk voor een 4 jarige nee-zegger die ook regelmatig met de naam 'No' wordt aangesproken.
Het broekje (die vind je hier) is een van mijn lievelingsitems door het dunne materiaal, wat fijn draagt tijdens de zomermaanden. Het zwarte broekje bevat witte verfspetters en zorgen voor een speels effect. Het maakt een outfit net even wat stoerder.
Om de outfit compleet te maken draagt hij er witte sneakers bij met zwarte details van Adidas.






Deze outfit is een heerlijke zomerse set die Noah keer op keer draagt. Als de kledingstukken schoon in de kast hangen worden ze vaak als eerste weer gekozen. 
De kledingstukken komen uit de spring/summer '17 collectie en is al even verkrijgbaar in winkels en webshops. Je shopt de collectie nu mét korting op de webshop van NUNUNU voor hele leuke prijzen!

Deze week wordt de nieuwe autumn/winter collectie gelanceerd en dat belooft weer een hele mooie collectie te zijn. Wat dat betreft stelt NUNUNU ook nooit teleur en zitten er altijd weer vernieuwende en mooie items bij.



Enjoy your day!
XO, Judith 


Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡