zondag 3 juli 2016

BACK 2 SCHOOL | review: Fjällraven kinderrugzak


De zomervakantie is in zicht en we tellen de dagen af! Ik kijk ontzettend uit naar de vrije dagen die ik samen met Noah kan doorbrengen. De zomervakantie is gevuld met leuke dagjes uit waaronder een bezoek aan de dierentuin (om vader en zoon een plezier te doen), en een dagje winkelen voor ondergetekende. Alhoewel de laatste activiteit natuurlijk niet bij één dagje blijft. Het staat in ieder geval vast: het wordt genieten deze vakantie.

Om ons alvast voor te bereiden op het nieuwe schooljaar ben ik hier en daar aan het shoppen geslagen. Met de nieuwe herfst- en wintercollecties die langzaam binnendruppelen kan ik m'n geluk niet op. De eerste bestelling is al geplaatst, maar naast kleding moet er nog wel meer geshopt worden! Noah gaat na de zomervakantie naar een gloednieuwe school en dan komt een passende stoere schooluitrusting goed van pas.

Van Duifhuizen tassen en koffers mocht ik een schooltas uitzoeken om te reviewen, en dat doe ik maar al te graag. Tijdens mijn bezoek aan de webshop zag ik al gauw dat ze meerdere mooie merken verkopen en had ik mijn keuze voor Noah snel gemaakt.

De tassen van Fjällraven vind ik al tijden ware toppers en nu zag ik dat er ook een mini-versie in het assortiment zit. Een perfecte rugzak op maat gemaakt voor onze kleintjes, hoe leuk!
In dit artikel vertel ik je meer over deze rugzak en laten we de foto's natuurlijk het overige werk doen.















Voluit heet dit model Fjällraven Kånken Mini en hij is in principe een kleine versie van de klassieke Kånken ruzak. De grotere versie zal zeker nog deze kant opkomen want ik ben over Noahs nieuwe schooltas goed te spreken.
Ik vind het belangrijk dat Noah een goede en stevige rugzak heeft. Als moeder weet je nu eenmaal hoe het is: de tas wordt van hot naar her gesleept en grote kans dat hij onderweg wel eens door een regenbui wordt verrast. Een kinderrugzak moet tegen een stootje kunnen én nog belangrijker hij moet gemakkelijk schoon te maken zijn.









Fjällraven Kånken Mini is een sterke en degelijke rugzak die door zijn formaat fijn in de (kinder)hand draagt en door de twee grote ritssluitingen is de tas makkelijk in gebruik. De tas kan zowel in de hand als op de rug worden gedragen, en de bandjes zijn eenvoudig verstelbaar. Bij zowel de handgrepen als bij de bandjes op de rug zitten drukknopen om ze samen te binden.

De binnenkant van de rugzak bestaat uit een groot vak met een zijvak tegen het rugpand aan. In dit vak is ook een zitkussentje te vinden, die gemakkelijk uitneembaar is. Aan de zijkanten van de rugzak zitten twee smalle diepe vakken waar een pakje drinken of fles in past. Op de voorzijde zit een klein opbergvakje, die tevens van een handige rits is voorzien. In dat vakje kan Noah zijn rozijntjes of klein speelgoed stoppen, er past eigenlijk nog best veel in!

We hebben de rugzak inmiddels een paar weken uitgeprobeerd en hij is erg handig in gebruik. Ik pak hem net zo lief als mijn eigen handtas, en zo heb ik naast verschoningsspullen ook nog genoeg ruimte voor mijn telefoon en portemonnee.
De rugzak hebben we intensief gebruikt en eigenlijk zie je dat er niet aan af. De tas is gemakkelijk schoon te maken en vlekken gaan er goed uit.






Naast de functionele kant is het natuurlijk een feit dat hij ongelofelijk tof is. Een geweldig -fotogenieke- rugzak die elke dag draagbaar is bij verschillende outfits.
Noah gaat met deze stoere rugzak het nieuwe schooljaar in en steelt de hele show!


De rugzakken van Fjällraven zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren, dus er is er altijd wel ééntje die bij jouw kindje past. Mocht je zelf ook aan het shoppen zijn geslagen voor een nieuwe rugzak, neem dan eens een kijkje bij Duifhuizen tassen en koffers. De webshop is shopvriendelijk en je hebt je bestelling de eerstvolgende werkdag al in huis.






Wat vind jij van Noah's nieuwe rugzak? En ben je ook al aan het shoppen geslagen voor het nieuwe schooljaar? Ik lees het graag :-)


Ik wens je alvast een héle fijne vakantie toe!



XO,
Judith 



Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡