maandag 28 september 2015

Een nieuwe kinderkamer | + waar ik tegenaan loop


Al een tijdje ben ik druk bezig met Noah's nieuwe kamer, op Instagram te volgen onder #projectnoahsbigboyroom trouwens. Ondanks dat er nog geen sprake is van een broertje of zusje dat op komst is, is het tijd voor Noah om langzamerhand uit het ledikant te gaan en naar een grotere kamer te verhuizen.

Waar ik voornamelijk bezig ben geweest is het uitzoeken van de inrichting en het maken van collages. Omdat ik de kamer in neutrale kleuren wil houden (lees: veel wit) is het niet zo heel moeilijk geweest om mooie spulletjes te verzamelen die ik graag wil hebben.

Maar er is wel íets waar ik tegenaan loop...









Ik krijg namelijk maar niet duidelijk wat ik met de muren wil gaan doen. Geen behang of wel behang en welke wanden wel en welke dan niet? Een gedeelte verven met muurverf en op welke manier dan, of met welke kleur? En als ik toch kies voor behang, welke vind ik dan het leukste voor een kinderkamer? Zo frustrerend want ik kom er maar niet uit...

Nu heb ik op mijn Pinterest account al heel wat kinderkamers gepind en vind ik witte muren voor een kinderkamer eigenlijk het leukste...maar ja, het is voor Noah misschien toch ook wel leuk om kleur of een patroon in zijn kamer te hebben. Dus dan ben ik eigenlijk weer terug bij af.

De aankleding van zijn kamer gaat daarentegen erg goed. Ik weet precies wat ik wel of niet wil hebben en heb het een en ander ook al in huis gehaald. Niets leuker om een kamer in te richten met mooie spulletjes. Zo vond ik op Marktplaats een ledikant van Ikea die ik zo graag wilde hebben maar inmiddels uit de collectie is. Ik kon 'm voor een paar tientjes ophalen en hij is zo goed als nieuw!

En zo kan ik steeds meer van mijn lijstje afstrepen. Ik kijk er nu al naar uit om het allemaal een plekje te geven, maar dan moet ik eerst een geniale ingeving krijgen wat betreft de muren. Iemand een idee?!









XO Judith



Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden. Wil je je abonneren op mijn YouTube kanaal dan kun je op deze link klikken.

5 opmerkingen :

  1. Heeft Noah zelf al een mening over een eventuele kleur? Toen mijn dochter zo oud was, wilde ze perse een groene muur met schoolbord verf. Die heeft ze ook gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat je het zegt, maar Noah vind alles mooi wat ik laat zien...Nog geen duidelijke voorkeur in ieder geval ;-)

      Verwijderen
  2. Je kan ook een grote houten plaat in een kleur verven (of een heel groot canvas) wat je dan tegen de muur zet... Kun je even wennen aan de kleur, en misschien laat je het juist wel allemaal wit, en heb je alleen dat stuk in een kleurtje. Met wat leuke kaarten en posters erop hoef je ook geen gaten in de muur te boren voor lijstjes. Ik hou ook van wit, maar zoonlief wilde toch graag lichtblauw op de muur. Staat toch ook wel erg mooi hoor. Met een zwart witte basis kan 1 gekleurde muur prima. Vind btw het behang van Studio Ditte echt heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar. Ik ben voor de twins ook bezig met het baby'ish eruit te halen er een dreumes' kamer van te maken. De mint groene muur wil ik het liefst wit, of in ieder geval lichter (hij is vrij donker), maar. Ik weet eigenlijk ook nog niet wat ik wil. Je inspiratie vind ik in ieder geval al super! Wordt vast een toffe kamer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook heel herkenbaar. Mijn zoon is inmiddels 20 maanden, en binnenkort ( zodra we verhuist zijn) komt er dan toch een echte peuter kamer. Maar welke kleuren, geen idee. Vind het nog best moeilijk. Dat word goed rondkijken op pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡