dinsdag 4 augustus 2015

Mini fashion | nieuw merk: Badger + Rue



Het is nog maar één maand geleden dat de kledinglijn van Badger + Rue gelanceerd is, want sinds 1 juli '15 is de collectie te koop.

Ik volgde het account op Instagram en werd spontaan verliefd op de eerste beelden van de collectie: zwarte statement leggings, monochrome t-shirts met geweldige tekeningen en de leukste one-pieces voor de allerkleinsten. Een merk dat al een grote bekendheid geniet op Instagram en ik hoop door mijn blog ook de Nederlandse mama's te overtuigen.






Badger + Rue is opgericht door Danielle en Kenzie, beide getrouwd en moeders. Ze werken beide in de medische wereld en zo ontmoetten ze elkaar 8 jaar geleden. Ze hebben een grote liefde voor kinderkleding, en via Badger + Rue kunnen ze hun creativiteit kwijt.

Danielle en Kenzie geloven dat kleding niet alleen iets is wat kinderen dragen, maar dat het ook een expressie kan zijn van hun persoonlijkheid en karakter. Dit willen ze met hun ontwerpen uitdragen.
Ze willen dat kinderen zich vrij voelen om zichzelf te zijn en de moed hebben om anders te zijn, dare to be different. De toekomst van kinderen is onbeperkt en ze stippelen zelf hun route uit. Ze willen dat kinderen individualiteit, zelf-acceptatie en vriendelijkheid hun leven lang trouw blijven.

Ik vroeg ze naar hun grootste inspiratiebron en samen antwoorden ze: ''onze kinderen!''. Elk karakter die je terug ziet komen in de kledinglijn is geïnspireerd door een stukje van hun persoonlijkheid of door iets wat ze zeiden. Ze vertellen dat hun kinderen altijd de grootste inspiratiebronnen zullen zijn.

De kracht van Badger + Rue zit in de aandacht voor detail. Of je nu kijkt naar de beschrijvingen van de karakters, kaartjes aan de kleding, het materiaal en de vorm, de prints of naar hun website: in alles zie je dat het met grote zorg en aandacht is ontworpen. In elke stap van het proces stoppen ze zoveel liefde en tijd, dat is echt terug te zien in het eindproduct.

Ik heb een klein overzicht van de huidige collectie voor je, maar neem zeker een kijkje op de webshop want er zijn nog veel meer foto's te bekijken. Als je een liefhebber bent van monochrome kleuren, zachte materialen, statement leggings- shirts- truien- én one-pieces, dan weet ik zeker dat je de collectie zult waarderen.




Danielle en Kenzie hebben wat mij betreft een geweldige collectie neergezet met speelse karakters en leuke teksten. Ze vertelden dat dit nog maar het puntje van de ijsberg is en ik ben dan ook erg nieuwsgierig naar de toekomst van Badger + Rue en alle nieuwe producten. Één ding is zeker: dit merk is veelbelovend!

Ondertussen kunnen wij genieten van een geweldige collectie, want zeg nou zelf, er zitten mooie items bij hé. Binnenkort komen er artikelen online waarin Noah de kleding van Badger + Rue in real life showt! Stay tuned!








Welk item zie jij graag in de kledingkast van jouw kindje belanden?








XO Judith



Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden. Wil je je abonneren op mijn YouTube kanaal dan kun je op deze link klikken.

1 opmerking :

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡