woensdag 10 juni 2015

FEEST inspiratie voor kids | Noah's verjaardagsfeest


Afgelopen zaterdag was het zover: we vierden Noah's 2e verjaardag. 's Ochtends was het nog even stressen maar om 12.00 uur waren we zo goed als klaar. De zon scheen inmiddels goed en we kleedde de tuin nog even gezellig aan. We hebben de hele middag in de tuin doorgebracht en dat was toch wel extra genieten.

Noah heeft ontzettend genoten van alle neefjes/nichtjes en vriendjes/vriendinnetjes, er waren ongeveer 15 kinderen. Lang leve de zandbak, speelgoed en een speeltuin voor de deur. Het was zo leuk om te zien hoe de kids plezier hadden samen.
Elke keer als er bezoek kwam, was Noah gefocust op de cadeautjes en riep ''nog, nog, nog''. Hij heeft zulke leuke spullen gekregen, o.a. Duplo, knutselspullen, buitenspeelgoed, boekjes en een zwembad. Bijna alle cadeautjes zijn goed en wel uitgepakt en er is natuurlijk al mee gespeeld!

Wat betreft de versiering en aankleding van het feestje ben ik meer dan tevreden. Eigenlijk alle wensen die ik in deze post schreef zijn goed uitgepakt en de taart is supergoed gelukt!
Vandaag vertel ik je alles over de versiering, de taart en laat ik vooral veel foto's zien van het geslaagde feestje.








Bijna alle decoratie heb ik online besteld bij Partydeco, een webshop met alle benodigdheden voor een verjaardagsfeestje. Ik kon gemakkelijk op kleur shoppen en dat vind ik echt een pluspunt want zo wordt het productaanbod overzichtelijk en weet je zeker dat je alles van een bepaalde kleur hebt gezien.
De slinger is van A Little Lovely Company en moet je nog wel even zelf in elkaar zetten...dit is trouwens gebeurd in een uurtje of twee. Je zou het ook makkelijk in een uurtje kunnen hoor ;-). De kleine zilverkleurige ballon kocht ik ook bij de webshop en vond ik een leuke aanvulling voor op tafel. De grote cijferballon hing er helaas wat slapjes bij, dus die heb ik niet op de foto gezet.





Het thema van het feestje is eigenlijk goed te zien op bovenstaande foto's. Het kleurgebruik heb ik vrij neutraal gehouden maar doordat de kleuren herhaaldelijk terugkomen vind ik het een geslaagde combinatie. Door het zilver, mintgroen en lichtblauw wordt het allemaal iets feestelijker en natuurlijk moesten er her en der zebra's te zien zijn!
De leuke mok met zebra's scoorde ik bij de kringloop voor €0,25 eurocent. Ha! Mijn allereerste aankoop daar en wat vind ik hem leuk! Bij Action kocht ik de zwarte draadmand en vulde ik met honeycombs en een pom-pom, deze zijn tegenwoordig overal verkrijgbaar.





Slingers heb ik eigenlijk niet gebruikt. Er hangt een zilverkleurige in de tuin en aan het raam had ik een guirlande gemaakt van bovenstaande ballonnen: zwart, zebra en confetti-ballonnen. De overige ballonnen heb ik in de vensterbank gelegd.
De confetti-ballonen zijn echt de bom! Je moet ze wel met je adem vullen want dan gaat de confetti door de hele ballon zitten.





En dan de outfit. Wat mij betreft een hele geslaagde outfit en door het strikje werd 'ie feestelijk. Het strikje is van Kidsdepartment en kan gewoon in de wasmachine. De kleur zit een beetje tussen mintgroen en blauw in, perfecte match met de slinger dus. Het shirtje is van youngone apparel en het broekje van Mingo.







Samen met een vriendin maakte ik een regenboogtaart. Het heeft wat uurtjes van onze tijd gekost, maar voor de eerste keer is hij aardig goed gelukt. Als topper heb ik gekozen voor een zebra, en de giraf moest erbij om zijn 2e verjaardag te symboliseren :-). Beide hebben een mintgroen feestmutsje op. De confetti op tafel geeft ook zo'n extra feestelijk tintje.








Wat foto's van de binnenkant van de taart! Het was even een spannend momentje toen ik 'm voor het eerst had aangesneden maar ik ben echt ontzettend trots. Kijk die kleuren! Nog nooit heb ik een taart gebakken, dus dan is zo'n geslaagde eerste keer wel leuk. Hij is niet he-le-maal perfect, maar alsnog ben ik er erg blij mee. Hij smaakte trouwens goed en iedereen die 'm op heeft vond hem heerlijk. Yay!

Op deze foto zie je de confetti-ballonnen trouwens beter, zijn ze niet leuk?!








Nog een paar foto's van voordat de familie en vrienden op bezoek kwamen en ik dus ongestoord kiekjes kon schieten. De sweettable heb ik achterwege gelaten trouwens, dit was niet zo praktisch omdat het feest buiten was. Op de laatste foto nog een sneak-peek van de uitnodiging die ik volgende week nog even bespreek.

Zo, veel foto's van Noah's 2e verjaardagsfeest. Het was een heerlijke dag met zon, liefde en gezelligheid. Bedankt lieve familie en vrienden voor jullie bijdrage, want ik weet dat (sommige) van jullie dit lezen :-).







Ik hoop dat ik jou heb kunnen inspireren met de foto's, aankleding en ideeën van Noah's verjaardag. Ik hoor graag wat je van zijn feestje vond. Bedankt voor het lezen! 









XO, Judith


Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden.

8 opmerkingen :

  1. Wauw echt supermooi gedaan allemaal! Ik krijg helemaal zin om ook een feestje te organiseren hihi. Nog even wachten tot onze kleine man 1 wordt ;-) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daniëlle van de Ven10 juni 2015 om 09:45

    Super toffe, mooie, vrolijke en gezellige foto's Judith van een geslaagd verjaardagsfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk leuk & inspirerend zeg, om een kinderverjaardag helemaal 'in style' te doen. Weg dus met onze Cars- en K3-slingers. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk leuk & inspirerend zeg, om een kinderverjaardag helemaal 'in style' te doen. Weg dus met onze Cars- en K3-slingers. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig foto's! Dit ziet eruit als een heel geslaagd feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genieten je foto's! Fijn dat het zo'n mooie dag is geweest. Ik hou ook zo van die kleurtjes. En ik vind de taart prachtig gelukt. Wat heb je aan de buitenkant zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk allemaal zeg! Wat heb je er veel tijd en energie in gestoken, zo te zien! Super! Lekker nagenieten met de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Judith je elk feestje van afgelopen jaren overtroffen, Die taart! Heel leuk alle decoratie en Noah zag er ook weer te cute uit. Op naar de 3 ;-) xx

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡