woensdag 17 juni 2015

En de winnaar is... | #thebirthpostergiveaway



Wat een ontzettend leuke reacties heb ik gekregen op de give-away in samenwerking met Evelina van The Birth Poster. Via de blog en Instagram is er volop meegedaan en daar wil ik je persoonlijk voor bedanken.

Bedankt voor alle leuke en enthousiaste reacties, en natuurlijk de moeite die jullie hebben genomen met het nemen van foto's.

Kijk snel verder of jij de winnaar bent...



















En de winnaar is:




@jannachrista






Gefeliciteerd! Wil jij me een mailtje sturen (my_juud@hotmail.com), dan zorg ik dat je snel de poster in huis hebt.

Iedereen bedankt voor het meedoen, jullie zijn de beste!





XXX, Judith




Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡