zondag 22 februari 2015

MUSTHAVES voor kids | Bergstein regenlaarsjes




Regenlaarsjes zijn het grote voorbeeld van musthaves die je in huis moet hebben voor je kindje(s). Regenlaarsjes worden veelal in de herfst gedragen, maar zelfs voor het aankomende seizoen lente/zomer zijn ze onmisbaar.

Met het Nederlandse klimaat kun je in de lente en zomer met regelmaat regenbuien verwachten, en dan zijn sandalen niet altijd praktisch voor de kleintjes. Daarnaast kunnen regenlaarsjes ook goed gedragen worden tijdens een stevige strandwandeling. Zo'n wandeling waarbij het nog te koud is om in zwemkleding rond te lopen en te genieten van de zee.

De regenlaarsjes van Bergstein zijn mijn nummer 1. Of het nu komt door de nostalgische uitvoering of de veelzijdigheid in kleuren, deze laarsjes zijn een eye-catcher en wat mij betreft echte klassiekers. Voor Noah kocht ik één paar, en ik kan je zeggen: ze zijn zó leuk!









Zoals je ziet zijn de laarsjes lekker opvallend, maar dat mag ook wel bij kinderen. De laarsjes zijn gemaakt van rubber en hierdoor transpireren de voeten veel minder dan in vergelijking met plastic laarsjes.
Hiernaast zijn ze erg soepel. Dit is natuurlijk een groot pluspunt want laarsjes (en schoenen) horen bij kinderen comfortabel te zitten zodat ze ongestoord kunnen spelen en bewegen.

De laarsjes hebben een merklogo op de zijkant en boven- en onderaan de laars een witte rand, die een sportieve draai aan de laarsjes geeft. Bij de hiel is er een reflecterend stukje geplaatst waardoor kinderen zelfs in het donker (enigszins) zichtbaar zijn.





De laarsjes zijn aan de binnenkant helemaal gevoerd met textiel wat zorgt voor comfort én natuurlijk dat de voeten droog blijven.

Draag de laarsjes in de lente tijdens een boswandeling, of in de zomer op het strand als het weer zich niet van zijn goede kant laat zien. Draag ze onder een short of rokje met hippe kniekousen en dan haal je nog meer plezier uit deze laarsjes!

De prijs/kwaliteitsverhouding is in mijn ogen helemaal goed. De laarsjes kan mijn zoontje +/- driekwart jaar dragen en als hij ze niet meer past kan ik ze nog doorverkopen voor een leuk prijsje, want slijten doen ze niet snel. Of, bewaren voor een tweede natuurlijk :-).

Je koopt deze leuke laarsjes bij www.mooieschoenen.nl, een overzicht van de Bergstein-collectie vind je hier. Happy shopping!








Kende jij deze klassiekers al? En, welke kleur zou jij kiezen voor je kindje(s)?








X, Judith


Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden.

3 opmerkingen :

  1. Dat ziet er echt leuk uit! Staan hier ook nog op 'verlanglijstje'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooit.. Als die kleine in mijn buik lekker in de plassen wilt gaan stampen dan gaan deze het zeker worden!

    Ik heb een leuke winactie op mijn blog, neem je een kijkje?

    Liefs Lieke
    http://robust-posch.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡