woensdag 28 januari 2015

Mini fashion: Noah's outfit #2



Het is de hoogste tijd om weer een outfit van Noah te showen.
Shoppen voor mijn kleine man vind ik leuk, maar outfits bedenken en hem op de foto zetten vind ik nog veel leuker! Hier kun je de eerste outfit terugzien in deze serie. De komende tijd staan er nog meer leuke outfits gepland, dus ik hoop je met regelmaat te gaan inspireren.

Vandaag deel ik mijn favoriete outfit van dit moment. Ik hou ervan om Noah in zwart/witte items te kleden, maar in combinatie met een kleurtje vind ik het ook erg leuk. Zeker nu het voorjaar onderweg is, heb ik behoefte aan meer kleur in Noah's kledingkast. Deze outfit is voor mij een goede combi en ik vind het Noah erg leuk staan.

Kijk je mee naar een close-up van de kleding en nog meer outfit-foto's?













Noah draagt een comfortabele legging van LuckyNo7. Een legging die echt met alles te combineren is en de kwaliteit + afwerking is echt top! Op elk klein detail is gelet, (bijv. de voering in de zakken loopt door met de strepen van de broek), en daar hou ik van.

De romper is van Hello Apparel en is een echte eye-catcher als je het mij vraagt. Het jasje is van nOeser en er staan wasberen en koala's op, erg leuk. De kleur is zo mooi voor het voorjaar en zomer, en bovenal vind ik 't erg goed matchen met Noah's bruine ogen.
De schoenen zijn van Adidas en passen perfect bij de rest van de outfit.






Wat vind jij van Noah's outfit?








♡, Judith



Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden.

15 opmerkingen :

  1. Gave outfit! Vind de schoenen ook gaaf! Aron had ze vorig jaar in een andere kleuren combi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit van Noah. De Hello romper krijgen wij deze week binnen, echt een leuke he!:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de Hello romper is echt geweldig! Jammer genoeg gaat Noah 'm niet lang meer dragen, maar er zijn ook shirts van hé ;-)

      Verwijderen
  3. Oh my, wat een gave foto's heb je gemaakt! En wat staat de outfit Noah goed, echt heel erg leuk. Ik ben ook fan van de hello apparel en lucky no.7 items in Nim zijn kast ;). Maar de kleertjes van nOeser zien er ook heel fijn uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thankyou! Ja de kleding van nOeser is echt heel fijn! Zelfde kwaliteit en materiaal als Lucky no7 :-)

      Verwijderen
  4. Wat een coole outfit en mooie foto's! Lief kindje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave look! Vooral dat broekje. Goede smaak heb je Judith, en Noah een prachtig model. Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat een super gave outfit!
    Aankomende mei verwachten wij onze babyboy en ik ben alvast inspiratie aan het opdoen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, wat leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Heerlijk om rond te struinen en inspiratie op te doen hé? Heel veel plezier met shoppen!

      Verwijderen
  7. Super leuk! Ik ben naargeestig op zoek naar leuke merkjes, want baby- en peutermode is over het algemeen zo ontzetten suf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, Lucky no7, nOeser en Hello Apparel zijn zeker merkjes die favoriet zijn hier! Er zijn echt heel veel leuke merkjes, al moet je wel even goed zoeken ;-)

      Verwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡