dinsdag 20 januari 2015

Mini fashion #2: Spring/summer '15 Room Seven


Bij mij is het voorjaar al in zicht en de eerste voorjaarsbloemen hebben wij al gespot. Het kan niet anders of ik kijk reikhalzend naar de zomer uit (-iets met een winterdip-). Ondanks er de komende dagen nog sneeuw wordt verwacht, ben ik al met mijn hoofd in de lente.

Vandaag deel ik een geweldig leuk kledingmerk, dat ik al een jaar of 10 ken. Sinds ik voor het eerst tante werd ben ik al bekend met Room Seven en toen ik de nieuwe spring/summer '15 collectie zag, wenste ik heel even dat ik een dochtertje had. Ik houd van meisjeskleding, ik word er altijd vrolijk van.

Heb jij ook al zin in het voorjaar en ben je even toe aan zomerse foto's? Kijk dan gauw mee naar deze vrolijke tropische meisjes collectie.






















Het mag duidelijk zijn dat het een kleurrijke zomer wordt. En, ondanks ik fan ben van zwart/witte items, mijn hart maakt echt een sprongetje bij het zien van het knalroze tule jurkje. Ik bedoel, hoe leuk is dit? Jurkjes van tule hoeven niet persé tuttig te zijn. Ik zou dit jurkje direct aanschaffen voor mijn dochter en combineren met witte sneakers voor een leuke twist.

De grafische jumpsuit maak je af met een tof spijkergilet en een stoere zonnebril. De flamingo-broek doet me een klein beetje denken aan Oilily, maar ook dit broekje zal ieder meisje leuk staan. Heb je trouwens het witte vestje, met Mexicaanse details, gespot?
Alhoewel ik niet zo van drukke en romantische kleding houd, kan ik deze collectie echt heel goed waarderen.

Tropische dieren, mintgroen, roze, tule en stoere jumpsuits. Hier word ik, als jongen-mama, echt heel enthousiast van. Misschien mijn man toch overhalen om alvast met Noah's nieuwe slaapkamer te beginnen? (En dan nog een zoontje krijgen, haha ;-).

Deze collectie zal ergens rond februari/maart te koop zijn. Houdt de website van Room Seven in de gaten, als je leuke items heb gespot.





Wat vind jij van de kleurrijke collectie van Room Seven? Ben jij bekend met het merk?







 ♡, Judith



Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden.

4 opmerkingen :

  1. Wat een mooie collectie! Word er helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat leuk allemaal! En dat vest vind ik echt fantastisch! Van deze foto's krijg ik ook helemaal zin in de lente en zomer :) Ik kende het merkje overigens nog niet, erg leuk in ieder geval deze collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het vest is tof hé! Als we nu over een paar jaar een dochtertje hebben, kunnen we ook wel mooie items van dit merk shoppen ;-). Door de foto's krijg ik ook zin in het strand en de zomer <3

      Verwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡