maandag 1 december 2014

Save this one: week 48





Instagram is toch wel mijn favoriete social medium en ik probeer dan ook dagelijks foto's te plaatsen. Meestal zijn deze foto's Noah gerelateerd, want ja, dat is gewoon mijn lievelings-object.

Naast Noah zelf zie je regelmatig andere dingen voorbij komen, zoals: kleding en outfits (meeste van Noah), woondecoratie en stukjes van ons huis. Eigenlijk alleen maar foto's van dingen die mij gelukkig maken en die ik graag deel.

Omdat ik mijn blog persoonlijker wil maken, heb ik gekozen om hier elke week 4 foto's te delen die mijn afgelopen week bijzonder maakte. Kijk je mee?






1. Dat ik zo ongelofelijk blij zou zijn met deze kamerden, dat had ik niet verwacht. Maar ik ben een beetje verliefd, I admit. De stoffen mand past er precies bij en maakt het kerst-sfeertje compleet.

2. Het was een jaar geleden maar wat heb ik ervan genoten: een héle dag winkelen! Samen met mijn twee mannen hebben we een ontzettend leuke dag gehad en ben ik erg goed geslaagd :-)

3. Heb je het goed geraden?! Het is een mini-keuken. Het kerstcadeau voor Noah kon ik tijdens een aanbieding 20 euro goedkoper krijgen, dus ja, dat heb ik meteen gedaan! Nu alleen nog 24 dagen wachten met hem uit te pakken....

4. Badderen met deze lieve jongen is altijd een fijn momentje. Ik hou van deze foto, euhm, schat!




Wil je op de hoogte blijven van mijn dagelijkse leven en alle avonturen die ik met Noah beleef? Je kunt mij -hier- vinden.




♡, Judith



Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'.

8 opmerkingen :

  1. Prachtige foto van Noah (: En het lijkt erop dat je leuke spulletjes hebt geshopt.
    Aaah, een keukentje, dat dacht ik al! Dat wilde ik vroeger ook altijd zo graag hebben. Hij zal er vast erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Nelleke :-). Ja, ik hoop dat hij er veel mee gaat spelen, maar zal vast wel. Hij wilt alles doen wat ik ook doe, dus koken ook ;-)

      Verwijderen
  2. Jaaaa leuk leuk! Ik vind je foto's altijd heerlijk om naar de kijken! En zo fijn voor je dat je uiteindelijk toch een volle dag hebt kunnen shoppen met je 2 mannen erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kamerden is inderdaad leuk. Ik kende deze plant nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hij is leuk hé! En, heel gemakkelijk te onderhouden...ook erg fijn :-). X, Judith

      Verwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡