donderdag 24 oktober 2013

H&M Home: mijn favorieten voor de babykamer

H&M Home is sinds een aantal jaar toegevoegd aan het assortiment van kledingketen H&M. De H&M Home collectie is (jammergenoeg!) alleen gevestigd in de flagshipstore in Amsterdam, maar natuurlijk kun je online ook terecht voor mooie, kwalitatieve producten. De Home collectie is erg uitgebreid en wordt regelmatig aangevuld met nieuwe producten. Naast de woon- en keuken collectie ben ik verliefd op de spulletjes voor de baby- en kinderkamer. De kleuren zijn voornamelijk neutraal, afgewisseld met blauw en roze tinten. Ik heb al een aantal spulletjes in huis en ik kan je zeggen dat de kwaliteit top is! Naast de goede kwaliteit en fijne prijsjes vind ik de producten uniek en dat maakt het shoppen bij H&M Home alleen maar leuker.

Ik heb voor jullie een overzicht gemaakt van de collectie, om je zo een idee te geven. Misschien moet je nog niet denken aan baby's enz., maar dan is het wellicht leuk om deze afdeling van H&M in je achterhoofd te houden voor een (kraam)cadeautje bijvoorbeeld. Verder heb ik ook mijn favorieten bij elkaar gezet en kan ik niet wachten om er zo nu en dan wat van aan te schaffen. Deze producten zijn een leuke toevoeging aan de kamer van mijn zoontje (op de pastelkleurige opbergdozen na dan, die wil ik graag voor mezelf ;)).








Zoals je ziet veel natuurlijke tinten, ik hou daar wel van. Naast knuffels, opbergers en decoratie zijn er ook verschillende plaids en dekentjes verkrijgbaar. Schattig hé.


Mijn favorieten:
 Hangertjes €5,95. Opbergkoffer €14,95. Stoffen zak €5,95. Plaid €19,95. Rammelaar 4,95. Set opbergdozen €17,95.


Omslagdoek €9,95. Kussentje € 7,95. Slabbetje €3,95. Set stoffen zakken €7,95. Slofjes €7,95. Vloerkleed €19,95. Mand €4,95.



Koop jij wel eens wat van H&M Home en wat vind jij van mijn favorieten? Kijk zeker eens naar de Home collectie van H&M waar je het uitgebreide assortiment kunt vinden.



XXX Judith

2 opmerkingen :

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡