dinsdag 10 september 2013

Start 'saved with style'

I'm saved with style

Welkom op mijn blog 'saved with style'. Mijn naam is Judith (25 jaar jong), en ik ben kersverse mama van ons eerste zoontje. Getrouwd met mijn lieve man en als beroep ben ik pedagogisch hulpverlener.

Ik ben deze blog gestart om verschillende redenen. Allereerst ben ik gek op beauty, (baby)kleding en interieurstyling, maar ik merk dat ik 'iets' mis op de blogs die ik dagelijks bezoek. Naast beauty, mode en interieurstyling ben ik zelf actief bezig met mijn geloof én relatie met God. In mijn dagelijks leven als mama en echtgenote, besef ik dat ik niet zonder mijn Heere God kan. Met mijn Heere God bedoel ik mijn hemelse Vader, Jezus de Zoon en de Heilige Geest. In de wereld om mij heen zie ik veel nood, kijk maar eens rond op straat of luister naar de ervaringen van vrienden of vriendinnen. Sterker nog, misschien is de nood nog dichterbij en kamp je zelf met pijn, verdriet en rottige situaties.

Naast beauty, kleding en interieurstyling zul je op deze blog veel meer tegenkomen. Ik wil artikelen schrijven over mijn eigen leven, zowel leuke vrolijke momenten maar ook de ervaring die ik met mij meedraag over mijn verleden. Bovendien wil ik artikelen schrijven over mijn leven als mama, en de dingen die ik mee maak met mijn zoontje, en juist de dingen waar ik tegenaan loop. Ik wil laten zien wat ik gekocht heb, want ja, ik kan uren mijn tijd besteden aan winkelen!

Maar het belangrijkste voor mij is dat ik artikelen kan schrijven voor jou. Ik wil jou bemoedigen, je helpen waar ik dat kan. Je laten zien dat het leven mooier kan zijn, dat er een moment komt waarop je beseft dat je (eindelijk?) gelukkig bent. Ik heb een groot hart en mijn hart gaat uit naar jonge meiden en vrouwen die wel een steuntje kunnen gebruiken.

Ik beloof je, mijn doel is niet om mijn bezoekers te bombarderen met het evangelie. Maar in persoonlijke artikelen zul je wel terugvinden hoe ik mijn leven leef, samen met mijn man en zoontje, maar toch zeker ook met God.

Ik wens je veel plezier toe, met het lezen van mijn blog.
XXX Judith


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡