donderdag 20 augustus 2015

KIDSROOM | Born on Monday


Als ik iets nieuws heb ontdekt, wil ik dat gelijk van de daken schreeuwen. Van enthousiasme. Ik stuitte op het geweldige en unieke merk Born on Monday dat de leukste dekentjes en kinderkamer-accessoires maakt. Items om elke kinderkamer een leuke twist te geven.

Toegegeven, je moet wel een beetje houden van de creatieve ontwerpen, maar met één of twee items krijgt de kinderkamer een hele leuke uitstraling. Daarnaast denk ik dat de ontwerpen kinderen heel goed zullen aanspreken: ze zijn speels, grappig, kleurrijk en fantasierijk, precies wat aansluit bij jonge kinderen.

Oh, kijk mee en zie of je zelf net zo enthousiast wordt.





Ontwerpster Miriam Altamira wilde graag een origineel kraamcadeau aan haar vriendin geven en maakte haar eerste baby blanket, om zowel kind als moeder een blijvende herinnering te geven. Je kunt wel raden dat toen Miriam zelf in verwachting was ze als eerste een deken voor haarzelf maakte!
Op een maandag morgen hield ze voor het eerst haar dochter Nina vast, vandaar de naam Born on Monday.

De filosofie achter de producten van Born on Monday is dat het producten zijn die vanaf de babytijd tot aan de tienertijd gebruikt kunnen worden, en zo een unieke herinnering worden voor kind en moeder. Een childhood treasure.

De dekentjes vind ik ontzettend origineel en hebben een speels en grappig uiterlijk. Gebruik de fantasie van de kinderen en ze vertellen elk een eigen verhaal. De prints zorgen ervoor dat ze in elke kinderkamer tot leven komen.

De collectie van Born on Monday bestaat voornamelijk uit dekentjes, een aantal kussens en wandstickers. Voor de toekomst heeft Miriam nog veel ideeën om de collectie uit te breiden met linnen- en beddengoed voor de kinderkamer.


De deken met het slapende wolkje en regendruppels is mijn favoriet maar eigenlijk is de deken met bisquit ook wel erg leuk. En die roze variant met pompons ook! Kiezen is lastig, maar feit is dat ik dit merk vernieuwend en tof vind. Benieuwd naar alle producten? Neem dan eens een kijkje op de website van Born on Monday.







Welke deken zie jij graag op de kinderkamer?







XO, Judith


Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden. Wil je je abonneren op mijn YouTube kanaal dan kun je op deze link klikken.

4 opmerkingen :

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡