vrijdag 27 maart 2015

Challenge 2015 Buy less, buy better | aankoop maart

Het is vandaag tijd voor mijn artikel voor de challenge 'buy less, buy better'. Mijn aankoop had ik deze maand al vrij snel in huis want het item stond al een paar jaar op mijn lijstje. Nu is het er eindelijk van gekomen om hem aan te schaffen!

Samen met Pauline (van PSnim) ben ik al drie maanden bewust bezig met mijn aankoopgedrag op gebied van woondecoratie. Het gaat al drie maanden erg goed, want tot nu toe heb ik echt al een aardig bedrag uitgespaard dat ik voorheen moeiteloos uitgaf aan impulsaankopen. In dit artikel kun je trouwens teruglezen wat de challenge precies inhoudt.

Op Instagram heb ik al een kleine sneak peek gegeven, omdat ik gewoon zo blij ben met mijn aankoop. Mocht je me volgen op Instagram dan kun je de komende tijd dus veel foto's verwachten van mijn nieuwe aanwinst. Het is namelijk een item wat ik gemakkelijk kan verplaatsen en in het gehele huis kan neerzetten.

Benieuwd naar mijn aankoop van maart? Kijk dan gauw verder :-).








Dit is 'm dan, mijn nieuwe aanwinst: een poster van Playtype. You either love it or hate it. Ik vind 'm in ieder geval helemaal tof! Hij is vrij groot (70x100cm) maar daarmee ook een opvallend item voor in huis. Hij staat nu op het dressoir (die trouwens nog niet compleet is en nog opgehangen moet worden...) maar hij heeft ook al op de bank gestaan. Zoals ik al zei: ik kan de poster eigenlijk in elke ruimte wel gebruiken dus dat wordt regelmatig verplaatsen.

Deze poster is een ontwerp van Playtype en komt uit de 'GREY' collectie. De samenstelling van kleur en het minimalistische spreekt mij aan en daarom kan ik deze poster zo goed waarderen. Daarnaast heeft de letter 'g' ook meerdere betekenissen voor ons, dus dat maakt het helemaal goed. Ik zeg ons, want m'n man vindt hem ook tof!



























De poster staat voorlopig op een goede plek maar als ik eruit ben waar hij in de woonkamer het beste hangt, dan heb ik 'm het liefst toch aan de wand. Eerst goed over nadenken voordat er weer een gat in de muur geboord moet worden, haha.

De poster kocht ik bij Nordic Blends voor €35,- euro. De zwarte lijst is van Ikea maar is nu uit het assortiment. Waarom is mij een groot raadsel want wat mij betreft is dit de perfecte lijst. Gelukkig kon ik 'm overnemen van iemand op Instagram.

Pauline en ik krijgen hele leuke reacties op onze challenge, en we vinden het heel tof dat sommige van jullie meedoen! Laat het ons vooral weten of je ook mee gaat doen en neem een kijkje op de blog van Pauline want ook zij heeft weer een héél leuk item gekocht!

Mijn aankoop van januari gemist? Je vindt hem hier. De aankoop van februari bekijk je hier.








Wat vind jij van mijn nieuwe aankoop?
En, als je meedoet met de challenge, wat heb jij deze maand gekocht?










Fijn weekend!
♡, Judith



Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden.

9 opmerkingen :

  1. Mooi item heb je uitgezocht deze maand! Ideaal een losse lijst. Ik houd zelf ook van schuiven met het interieur, dus dat is ideaal met een grote lijst. Ook handig om voor kabels, een stopcontact of andere mindere plekjes te zetten, kan je die gelijk wegwerken. Fijn weekend x Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja leuk weer! en weer heel wat anders dan januari en februari he :-) leuk ook om een kijkje te nemen in je huis! Ziet er erg gezellig uit! Ik ben wel benieuwd naar meer (a) fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ons huis is nog niet helemaal af, vandaar dat ik af en toe wel kleine stukjes laat zien maar nog niet in z'n geheel haha. Maar ik probeer nu ruimte voor ruimte aan te pakken dus ik hoop je snel iets meer te kunnen laten zien ;-)

      Verwijderen
  3. Heel tof en staat mooi in je huis! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een gave poster! En ik vind het tof dat de letter G meerdere betekenissen heeft voor jullie. Hij staat mooi in jullie mooie huisje, ik ben benieuwd op welke plekjes hij zal schitteren! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi zeg!! Lekker simpel en stoer, ik hou ervan!

    Liefs lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Het staat goed in je interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze aankoop is weer prachtig. Echt gaaf! Ik las deze post al veel eerder maar mijn reactie zie ik helemaal niet staan! Nog maar een keertje dan :) Fijne paasdag nog!

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡