zaterdag 4 oktober 2014

Hello. I'm back!




Het is een tijdje stil geweest van mijn kant, maar I'm back!

Ik had niet bewust gekozen om even te stoppen met bloggen, maar deze blog kwam gewoon even op een lager pitje te staan. In de afgelopen maanden heb ik ontzettend genoten van mijn gezin en alle leuke gebeurtenissen. Zo had mijn man 3,5 week vakantie en hebben we veel geklust in/om ons huis.

Hiernaast hebben we veel opgetrokken met vrienden en zijn er zelfs nieuwe vriendschappen ontstaan (altijd leuk).
Op mijn Instagram-account ben ik wel erg actief geweest en leer ik ook steeds meer lieve mensen kennen.

Ik heb veel gewinkeld -voor zowel mijn zoontje, mezelf en woondecoratie-, en eindelijk komt er steeds meer inspiratie voor nieuwe blogposts. Nog een klein bedankje voor lieve Pauline want zij heeft me toch wel een beetje aangemoedigd!

Ik hoop dat jullie mijn blog nog steeds interessant vinden en dat jullie regelmatig een bezoekje komen brengen ;)

Veel liefs voor jullie!

♡, Judith

2 opmerkingen :

  1. Jaaa, super leuk dat je het weer op pakt! En graag gedaan, ik ben benieuwd naar je blogjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er weer bent. Ik was ook een tijdje uit de running, zowel met lezen als schrijven. Hoop binnenkort ook weer te gaan schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡