maandag 6 maart 2017

KIDS MUSTHAVE | Fresk opbergmap voor kleine kunstenaars


In elk klein kind zit een kunstenaar verscholen. Als je kindje naar de peuterspeelzaal of andere opvang gaat, kun je regelmatig verrast worden met een kunstwerk. Wat zeg ik: zelfs als ze een middagje bij opa en oma zijn geweest is de kans groot dat ze met een tekening aankomen! Toch wordt het merendeel van de tekeningen waarschijnlijk gewoon thuis bij jou aan de eettafel gemaakt, het blijft nu eenmaal een leuk en gemakkelijk tijdverdrijf. 







Noah is inmiddels bijna 4 jaar oud en wat heb ik stapels aan kunstwerken liggen die écht niet weggegooid mogen worden. Er hangen er een paar op aan de binnenkant van de kastdeur, maar eerlijk gezegd liggen de meeste her en der verzameld door het huis. Iets met opbergruimte tekort.

Van Fresk ontving Noah deze te leuke opbergmap gemaakt van stevig karton. Alle mooie kunstwerken worden nu bij elkaar verzameld, kreukvrij en onbeschadigd! De map bestaat uit 10 royale opbergvakken waar meer dan genoeg kunstwerken hun plek hebben. Met de kindvriendelijke sluiting kan je kindje zelf de tekeningen ordenen en opruimen.


Eindelijk één vaste opbergplek voor Noah's kunstwerken, die naast het praktische vooral ook erg mooi is. Hij staat leuk in de kast, maar nog leuker is hij als aanvulling in de kinderkamer. Deze opbergmap moet je eigenlijk gewoon in het zicht hebben staan! 

Deze leuke KIDS MUSTHAVE heb je in een jongens- en meidenvariant, en o.a. verkrijgbaar bij Jut en Juul en Kleine Zebra






Is zo'n leuke opbergmap iets voor jouw kleine kunstenaar?




Have a lovely day!
XO, Judith


Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡