zondag 12 februari 2017

INTERIEUR, BABY & KIDS SHOPLOG | rennen naar WIBRA!



Als je mij al een tijdje volgt weet je dat ik liefhebber ben van mooie producten, zowel in kleding als in dingen voor het interieur. Heel vaak komen deze mooie spullen met een hoog prijskaartje en dat is niet altijd even leuk, of beter gezegd makkelijk, want lees: keuzes maken. Dat geldboompje is immers een illusie.

Nu ben ik volledig voorstander van #buylessbuybetter (deze challenge wordt binnenkort weer opgepakt!), en ik geniet dan ook extra van het mooie ontwerp/product als ik het eindelijk van mijn wensenlijst kan schrappen. Maar soms, heel soms, kan het leven me verrassen en is daar ineens Wibra die een nieuwe weg aan het inslaan is. Want, hallo hippe collectie!

Omdat ik zó enthousiast ben, heb ik als een speer geshopt, foto's gemaakt en dit artikel geschreven zodat jullie maandagmorgen meteen langs Wibra kunnen gaan om ook het een en ander te shoppen! Want ze hebben me letterlijk verrast en ik ben echt héél enthousiast, waarschijnlijk omdat er ook zo'n leuk prijskaartje aan vastzit. Ik houd je niet langer op, kijk mee naar de foto's en oordeel zelf. Benieuwd of jij al onderweg bent tegen het einde van deze blogpost ;-).





















En? Ben je ook zo verrast door de leuke items? De opbergmand, het leuke servies en de wolkenhangers zijn mijn favoriet. En dan nu de prijzen:

♡ kledinghangers 'wolk' €1,99 per 3 stuks

♡ servies melamine €1 per stuk 

♡ shirt 'best big bro ever' €2,49

♡ opbergmand 'druppel' €4,99 

♡ romper 'boy' €2,99

♡ dekbedovertrek junior 'olifant' €5,99


En, dit was nog lang niet alles, ze hadden nog zoveel meer. Over de kledingstukken kan ik zeggen dat ze kwalitatief goed aanvoelen en ze een nette afwerking hebben. Erg leuk dat o.a. Wibra hippe collecties uitbrengt, zo wordt het voor veel mensen toegankelijker om de kinderkamers naar de laatste trends in te richten. You go Wibra!




Héél benieuwd wat jij van de collectie vindt en of je zelf misschien al bent gaan shoppen. Altijd leuk om te lezen!




Happy shopping, happy decorating!
XO, Judith



Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

3 opmerkingen :

  1. Te gek!!! Ga volgende week meteen een kijkje nemen! Vooral de hangers zijn tof! Thnx voor tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!
    Ik keek zonet op de website van Wibra (Vlaanderen) en kreeg deze collectie niet te zien :(.
    Morgen ga ik langs, hopelijk kan ik ook wat scoren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!! Wilde heel graag het bordje/bakje/beker met de egel compleet hebben, maar helaas hadden ze de beker nergens meer :-(

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡