maandag 14 november 2016

Hoera! Ik ben zwanger!

Vandaag deel ik groot nieuws. Al even ben ik aan het nadenken hoe en wanneer ik het wil delen, en nu is het dan zover: hoera! Ik ben zwanger!

Op het moment van schrijven ben ik in de 17e zwangerschapsweek en ik heb zojuist het kindje al gevoeld! In april 2017 wordt Noah grote broer en wordt ons gezin een family of four. Dolblij en ontzettend gelukkig, dat zijn we!









Alhoewel de weken voorbij vliegen neem ik zaterdagavond de tijd om een stukje te schrijven in mijn zwangerschapsdagboek. Ofwel, mijn pregnancy journal van Mie Frey Damgaard. Een prachtig eenvoudig vormgegeven boek waarin je per week een stukje kan schrijven. De pagina’s zijn bijna blanco wat betekent dat je genoeg ruimte hebt om je hart te luchten. Geen vragen, alleen je eigen woorden. De illustraties vind ik subliem en geven het verloop van de zwangerschap, of beter gezegd van de zwangere, weer.




 In de tussentijd heb ik mezelf niet kunnen bedwingen om het een en ander al voor onze baby aan te schaffen. Iets met kleine, schattige kleertjes en gewoon weten wat je wilt. Een voordeel als je al een kindje op de wereld hebt lopen, je weet namelijk (zo ongeveer) precies wat je wel en niet nodig hebt. Dus investeer ik in mooie producten en blijf ik spullen van mijn wishlist afstrepen.

Ik ben van plan om jullie goed op de hoogte te houden, want inspiratie volop! De babykamer krijgt een grote make-over en dat wil ik ook graag delen. Ik zie uit naar mijn nieuwe website die binnenkort gerealiseerd gaat worden - dat werd hoog tijd -. Nog meer stimulans om het bloggen fanatiek op te pakken.

Hoera! Ik ben zwanger. En héél de wereld mag het weten!









XO, Judith 

ps. Dagelijks op de hoogte blijven van mijn zwangerschap? Op mijn instagram deel ik regelmatig baby-proof kiekjes! See you there! 

Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |


1 opmerking :

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡